משפחה (כמעט ;) מושלמת
וידאוקאסט מבית שירותי בריאות כללית

משפחה (כמעט) מושלמת
 הילד שלי, הפרעת הקשב שלו ואני

האם ידעתם שהתיעוד הראשוני של הפרעות קשב מופיע כבר בכתבי הרמב"ם, ואת התרופה הראשונה קיבלו המטופלים הראשונים אי שם בשנות השלושים של המאה שעברה. איך התקדמנו מאז, מה החוויה של הילד או הילדה שלכם שחיים עם הקושי הזה, ואיך אתם כהורים וכמשפחה יכולים לאבחן, לטפל ולחיות עם זה, ואפילו בטוב.


במסגרת וידאוקאסט ההורות באתר "משפחה (כמעט) מושלמת" מבית שירותי בריאות כללית ישבתי לשיחה עם פרופ' איריס מנורפסיכיאטרית מומחית לילד ולמתבגר מנהלת מרפאת קשב במחוז דן פתח תקווה ובבית החולים גהה מקבוצת כללית ויושבת ראש החברה להפרעות קשב של הסתדרות הרופאים (האר"י). 
המומחיות של איריס היא בהבנה ובטיפול בהפרעות קשב וריכוז, וההתמחות שלי כמדריכת הורים היא בתקשורת עם הילדים – יחד שוחחנו וחשבנו כיצד למצוא פתרונות מקצועיים המורכבים משני העולמות.

האזנה נעימה :)  

5/5

משפחה (כמעט) מושלמת
 אין דבר כזה משפחה מושלמת

אם אתם קוראים את הטקסט הזה אז יש לכם דופק, ואם יש לכם דופק – אז גם אתם טועים לפעמים. מהן הטעויות הנפוצות אצל הורים, איך מתמודדים איתן, ובעיקר איך מצליחים לסלוח לעצמנו?

 

שיחה מעניינת וגם מצחיקה עם רביטל ויטלזון יעקבס במסגרת וידאוקאסט ההורות באתר "משפחה (כמעט) מושלמת" של שירותי בריאות כללית.  

5/5

משפחה (כמעט) מושלמת  ילדים, הורים ואוכל

 

במסגרת הוידאוקאסט המרתק של אתר "משפחה (כמעט) מושלמת מבית שירותי בריאות כללית נפגשתי לשיחה מרתקת עם פרופ' דני נמט מהמרכז לרפואת ספורט בבית החולים מאיר משירותי בריאות כללית.
שוחחנו על היחסים שלנו עם הגוף שלנו, על איך ילדים מעצבים אותה עם הגוף שלהם ואיך אנחנו ההורים תורמים לה, מתי נכון להתערב בנושא האכילה ולמה עצת הזהב לאהוב את הילדים שלנו בכל מצב היא החיסון הכי חשוב ומחולל השינוי הכי משמעותי שיש.

אילו צעדים פשוטים וחשובים כל הורה יכול לעשות במשפחתו, בביתו עם ילדיו כדי שהבית יהיה בריא יותר בגוף וגם בנפש.

5/5

משפחה (כמעט) מושלמת  מה עושים עם ילדים מפונקים?

כבר שנים שהילדים שלנו רגילים ליחס של 5 כוכבים, "פול סרביס" בבית, אימא שמקרקרת סביבם, אבא שדואג לכל מה שחסר… והם? מה בסך הכל ביקשתם מהם בתמורה? תהיו ילדים טובים, מסופקים ומאושרי ואולי גם תעזרו במשהו… מה אתם אומרים? הצחקתם אותם..
במרוצת השנים הם למדו שיש מי שנותן שירות ויש מי שמקבל… ואתם מבינים שמאד קשה להחליף תפקידים…. אז מה עושים?

במסגרת הוידאוקאסט של אתר "משפחה (כמעט) מושלמת" מבית שירותי בריאות כללית נפגשתי לשיחה מצחיקה וגם רצינית עם הסטנאפיסט אמירם טובים על פינוק של ילדים ואיך אפשר להתמודד איתו בצורה טובה ויעילה יותר

5/5

משפחה (כמעט) מושלמת  אבא חשוב לילדים

בשיח ההורי מדברים כל כך הרבה על אימהות, הן בהריון, הן יולדות והן עם כל הרצון לשוויוניות עדיין המטפל העיקרי בילדים. אבל, היום וכבר די הרבה זמן למעשה, מבינים יותר ויותר את התפקיד ההורי המשמעותי של אבא.

במסגרת הוידאוקאסט באתר "משפחה (כמעט) מושלמת" של הכללית נפגשתי לשיחה עם בן מיטלמן כתב התרבות והספורט של חדשות 12 לשיחה על אבהות וקריירה.

 

5/5

משפחה (כמעט) מושלמת  יחסים בין אחים ואחיות

מריבות בין אחים ואחיות הוא אחד הנושאים המעסיקים הרבה הורים שנמצאים בבית עם הילדים והילדים, הרבה מהיום רבים, מציקים אחד לשני/ה וכל רגע קוראים "אמאאאאאא" "אבאאאאאאאאא"  …ואנחנו, שעוד דקה בעצמנו רוצים לצרוח מנסים לפשר, לגשר, להכריע מי צודק בתקווה לקבל כמה רגעים שבהם נצליח להקשיב למחשבות שלנו… כשזה לא עובד אנחנו מתעצבנים עליהם, ואז על עצמנו.
אוף, למה הם רבים????  ואיך משיגים את משאלת הלב של יחסים טובים בין האחים. 


במסגרת הוידאוקאסט באתר "משפחה (כמעט) מושלמת" של הכללית נפגשתי לשיחה מעניינת ומלאת הומור על יחסים בין אחיות ואחים עם הסטנדאפיסט אמירם טובים.

 

 

5/5