להבין איך לדבר עם הילדים שלכם

הדרכת הורים אישית

פגישה אישית איתי – אלווה אתכם יד ביד

כמה פעמים הרגשתם אובדי עצות בסיטואציות מול הילד או הילדה שלכם? מצבים כאלה שאמרתם לעצמכם שפשוט אין לכם מושג מה לעשות והתפללתם למישהו שילחש לאוזן שלכם את הקוד לפיצוח של מצבים עם הילדים? מישהו שיסביר לכם למה הוא או היא מתנהגים ככה ומה אתם אמורים לעשות? אם אתם מרגישים ככה, אל תדאגו, אתם בחברה טובה של הורים, זה קורה לכולם.

אולי נתקלתם בקושי שחוזר על עצמו, ניסיתם לשנות את הדרכים, נדמה שניסיתם את כל השיטות: באתם בטוב, באתם בלא טוב, ניסיתם בלי להעניש, אח"כ עם, כעסתם, התפייסתם, חשבתם שכבר יותר טוב ובסוף כלום לא השתנה. אולי לקחתם את הילד שלכם לפסיכולוג או מטפל אחר (אולי ליותר מאחד) כי הרגשתם שהוא חייב להשתנות, קראתם את כל המאמרים, צרכתם כל מיני תכנים וקיויתם לטוב אבל שום דבר לא השתנה.
ואתם? אובדי עצות. מרגישים שהילד הזה קשה במיוחד או הילדה הזו היא אגוז קשה לפיצוח ואתם חייבים עזרה אישית? כזו שמותאמת לכם כמו כפפה ליד?

פגישה אישית איתי תתן לכם מענה מדוייק בדיוק לצורך הזה.

תהליך הדרכה אישי איתי הוא תהליך שבו אני מסתכלת בצורה הוליסטית (שלמה) על התא המשפחתי שלכם, עליכם ועל הילדים שלכם. אני יודעת שהרבה פעמים אתם מגיעים בגלל (שזה בעצם "בזכות") אחד מהילדים שלכם שאיתו או איתה קשה לכם במיוחד, מה שאתם עדיין לא יודעים הוא שאותו ילד שקשה לכם איתו דוחף אתכם בדרכו הילדית להתפתח ולצמוח כהורים בדרכי התקשורת והחינוך שלכם כדי שגם הוא יוכל להתפתח.

הדרך להצליח כהורים פתוחה לפניכם...

  1. הפגישה הראשונה היא פגישת הכרות מעמיקה שבה אנחנו משוחחים ומכירים, במהלכה אני עורכת אבחון ומבינה מהם הנושאים בהם את/ה/ם מבקש הדרכה ומהן הסוגיות הבוערות. אני מקשיבה קשב רב, מבינה את התמונה המשפחתית הכוללת את המצב, הצד של הילדים ועמדת ההורים ומחברת את הנקודות לכדי תמונה ברורה שבה כולנו חכמים יותר. בפגישה זו נוכל להבין האם הגישה שלי מתאימה לכם והאם נוכל לצאת לדרך משותפת יחד לטובתכם או שחלופה אחרת תתאים לכם יותר. המטרה שלי היא לעולם טובת המשפחה, טובת הילדים וההורים והיחסים הטובים ביניהם.
  1. במידה ובחרנו לצאת לדרך יחד- מעולה😊 אסביר מה כולל תהליך ההדרכה, כמה פגישות אני מעריכה שיידרשו , מתאמים מועדים קדימה ויוצאים לדרך.
  1. יש חשיבות רבה להתמדה, אימון ועשייה בתהליך. מי שעושה, רואה תוצאות.

אני עומדת לרשותכם לאורך כל הדרך לטובת ההצלחה המשפחתית והאישית שלכם כשלנגד עיני כל הזמן טובת הילדים שלכם.

כמה מהר רואים את השינוי ?

המפתח לשינוי נמצא בידיכם ההורים – כל עוד אתם פתוחים לשנות את הדרכים בהן אתם רואים את ילדיכם ומנתחים את התנהגותם ופתוחים לבצע שינוי בדרך בה אתם מגיבים להתנהגות שלהם, וכל עוד תרגישו מחויבים לתהליך ותהיו עקביים ונחושים – תוכלו לראות את התוצאות של הדרכת ההורים כבר במהלך הפגישות הראשונות.

אני אהיה אתכם מהרגע הראשון, משלב אבחון הבעיה, דרך הגדרת המטרות ועד להשגתן המלאה – יחד! אצייד אתכם לא רק בפתרונות ספציפיים לבעיות שתעלו, אלא גם בידע וכלים פרקטיים כדי שתוכלו להתמודד מול כל קושי או סיטואציה חדשה שתיווצר בעתיד.

אלווה אייעץ ואדריך אתכם בגובה העיניים עם הרבה הומור ובאווירה טובה – כמו שהורות צריכה להיות.

מה אומרים עלי?

הורים מספרים

red-heart

"עדי יקרה, רציתי להגיד שאם לא ילך כמדריכת הורים, תמיד תוכלי לעבוד במחסני תאורה, כי יש לך את היכולת להאיר את הדרך שנראית חשוכה, לשים זרקור על מה שחשוב, להחליף סוויצ' (חשיבה) לנו ההורים, להתוות דרך כמו פנס רחוב. תודה על האור שאת מאירה לנו על הילדים שלנו! :) "

קרן כהן
אמא ל-3, פתח תקווה
סיון

"אני לא יכולה להסביר לך מה הפגישות איתך עשו לי... חבל שאי אפשר להראות תמונות של לפני ואחרי... זה כמו אדם חירש שעשה ניתוח ולפתע שומע, את לוקחת את האמיתות הכי מורכבות של החיים על ילדים ועלינו ההורים, והופכת אותן למשהו פשוט כמו קטלוג שקל לקרוא ולהבין."

סיון יצחקי
אמא ל-4, הוד השרון
נמרוד

"לפני למעלה מעשור נולדו התאומים שלנו, ומאז ועד היום אשתי ואני עברנו ועוברים סדנאות הורות רבות, וגם קראנו לא מעט ספרים בנושא. כשנתקלנו בעדי, היא לקחה אותנו ואת כל מה ששמענו וקראנו עד לאותה נקודה – והביאה אותנו להבנה עמוקה הרבה יותר את ילדיי ואת תפקיד חיי כאבא. היא עושה את זה על ידי הסדנאות וההרצאות הפנטסטיות שלה (והייתי בכמה). ועוד משהו - עדי שוזרת הומור בריא בכל התיאוריות והמודלים שהיא מעבירה, ולכן כל מי שנמצא מולה - מרוויח בריבוע."

נמרוד בר לוין
אבא ל-3, הוד השרון
red-heart

כשאדם עושה את מה שהוא אוהב וחי ונושם את זה, זה פשוט פורץ החוצה! וזו עדי, עוד לפני שדיברתי איתה לראשונה הרגשתי את החיבור אחרי השיחה הראשונה הרגשנו שאנחנו בידיים טובות, מקצועיות, חכמות, מבינות , מכילות שסחפו אותנו באנרגיה הזו. עברנו תהליך מדהים שהחזיר את השיפיות לביתנו ובעיקר קידם אותנו בהורות שלנו. עדי מומלצת מחום הלב , יזכה מי שייעזר בה💖 גם בסיום התהליך האישי שלנו, ממשיכים לעקוב מרחוק אחרי כל פוסט, כתבה ופודקאסט ונהנים ומיישמים את דברי החוכמה של עדי המופלאה!

נועה - אמא ל-2, קנדה

אם שאלתם את עצמכם

אני נפגשת הורים להדרכה אישית בהוד השרון, אבל בעידן הזום, ניתן גם לערוך את הפגישה מרחוק 

בוודאי! הורים ישראלים מכל העולם נעזרים בי – כל המפגשים נעשים מרחוק בזום וזה עובד מצוין :)

הדרכת הורים, בניגוד לטיפול פסיכולוגי, היא תהליך סופר ממוקד שבד"כ לא דורש יותר מכמה מפגשים בודדים. לאחר מפגש ההיכרות הראשון אוכל להעריך כמה מפגשים נדרשים.