״הורות: הצד של הילדים״

להבין את הילדים שלכם. להיות ההורים שהם צריכים שתהיו

על ההרצאה

כולנו היינו ילדים. עובדה. אבל מי מאתנו זוכר איך ילדים חושבים? 
מה נקודת מבטם על העולם? מה מניע אותם בכל דבר שהם עושים?
הורות היא התפקיד החשוב ביותר שנעשה אי פעם, אבל איך אפשר לגדל ילדים בלי להבין אותם?

אנחנו אוהבים אותם, רוצים להשפיע עליהם בלי לשלוט עליהם ובעיקר, רוצים להפסיק ללכת לישון מתוסכלים שאין לנו מושג איך לנהל מערכת יחסים עם האנשים הכי חשובים לנו בעולם.

בהרצאה ממגנטת, מצחיקה ומרגשת, אני משתמשת בסיפורים מהחיים כדי לשתף את ההורים בשישה שיעורים מעוררי השראה על מה ילדים באמת צריכים, מנקודת המבט של הילדים.

עם מה תצאו מההרצאה?

  • תבינו למה התנגשות בקירות היא מה שיעזור לילדים שלכם לגדול טוב.
  • תכירו את משאלת הלב האמיתית שמניעה כל התנהגות של כל ילד, גם של הילדים שלכם.
  • תתקלו לראשונה ב"שפת הילדים", תלמדו לדבר בה ותבינו למה הורים וילדים (בכל גיל) לא מדברים את אותה השפה (ואני לא מדברת על עברית, כן?)
  • תבינו למה ילדים הם שעועית
  • תבינו למה ילדים ממש לא רוצים שתוותרו על הגבולות למה הם ממש צריכים שתלמדו אותם לקבל אותם
  • תלמדו שאין דבר כזה חינוך ילדים בעצם..רק חינוך עצמי שלנו, ההורים.

מה אומרים עלי?

הורים מספרים

9821340780234

התגובות של העובדים במגדל להרצאות של עדי היו פשוט יוצאות דופן! עדי מצחיקה, מרתקת, מרגשת והשאירה חותם עמוק על כל המשתתפים. אני ממליצה בחום לכל מנהלת רווחה ובכלל - לכל הורה!

מיקי שוהם
מנהל רווחה, שוהם
etoro

"עדי הרצתה לעובדי איטורו בתקופת סגר הקורונה. התגובות להרצאה הראשונה היו כ"כ מעולות שמיד ביקשנו ממנה להרצות שוב, הפעם בנושא יחסים בין אחים. בדרכה הייחודית, עדי מדברת בגובה העיניים, נגישה ומעניינת, מעוררת מחשבה ומהנה, נותנת כלים פרקטיים להורים ועונה לכל שאלה, היה תענוג להקשיב לה! תודה עדי!"

נועה צפריר
מנהלת רווחה, איטורו
Amitim

"במסגרת תכנית שמירה על קשר ומחוברות עובדים בזמן קורונה קיימנו הרצאת און ליין עם עדי בנושא התנהלות משפחתית בזמן קורונה. עדי הנפלאה הובילה את ההרצאה בנועם, באווירה טובה עם המון ידע ומחשבה יצירתית. רואים את הניסיון והידע הרב הן כאמא ל-3 והן כאשת מקצוע. ממליצה בחום!"

יעל רותם שר
מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני, עמיתים
ליאת

"יש הורים בקהל? קבלו המלצה חמה חמה מהתנור שתשנה לכם את נקודת המוצא המחשבתי! אתם פשוט חייבים וחייבות ללכת להרצאה המהממת והמהפנטת של עדי הרפז! אחת ההרצאות ברשימת ה-MUST!!! הייתי, נהניתי, למדתי והשכלתי וכל מה שנשאר זה רק ליישם. עדי היא אישיות כובשת ומיוחדת וההרצאה כל כך סוחפת שאני פשוט שוקלת ללכת שוב ושוב ושוב... תודה לך עדי, על כל דקה ודקה של אהבה."

ליאת שילת דנינו
אמא ל-3, נס ציונה

"עדי המקצוענית!! בחוכמה עם שלל דוגמאות והומור (סטנד אפ!!) הכנסת אותנו צעד צעד אל תוך עולמו של הילד ומכאן הדרך כבר הייתה קלה יותר. את אדירה!! בכל בית בישראל צריכים לפגוש אותך וללמוד ממך, את מתנה לכל ילד והורה. תודה!!!"

עופר דרמר
הורה ל-2, קרית שמונה

ארגונים בהם הרצתי

אם שאלתם את עצמכם

אורך ההרצאה המלאה הוא כשעה ורבע, אך ניתן להתאים את האורך שלה לפי דרישות

בוודאי! רבות מההרצאות שלי בימים אלה נערכות מרחוק דרך זום, וזה עובד מעולה :)